Hei mun laskuri ilmottaa että muutama ihminen on käyny lukemassa mun turhaakin turhempaa blogia. Jee! En sitte menny tänään luennolle kun heräsin vasta yhdeltätoista ja se päätty jo kahdeltatoista. Ei mitään muistikuvaa että kello olis soinu. Tosin ei mikään ihme kun en saanu yöllä unta ja hommailin kaikkee. Pesin pyykkiä ja leivoin leipää ja chattailin mun unettoman kaverin kans. Tänään vois yrittää mennä ajoissa nukkumaan niin vois mahdollisesti myös herätä ajoissa.
    Hitto.. menin lupaamaan yhdelle mun kämppiksistä että tulen sen kans salille huomenna. Ihan hyvä kyllä että se patistaa mua. Muuten on aika epäsäännöllistä tää mun liikunta. Joku viikko saatan käydä kolmekin kertaa ja sitte seuraavalla viikolla en ollenkaan. Onhan sekin tietty parempi kun ei mitään. En nyt jaksa kirjottaa tämän enempää. Palaan ehkä myöhemmin asiaan jos keksin jotain.