Töissä taas. Tuli mieleen yksi outo kohtaaminen, josta haluan avautua. Perjantaina kun olin menossa töistä kotiin, törmäsin entiseen työkaveriin. Kyselin kohteliaasti kuulumiset ja niin edelleen. Kun sitten kerroin uudesta työpaikastani, niin tämä tyyppi totesi, että no onhan se parempi kun ei mitään. Mitä?! Ei noin voi sanoa. Teki mieli kertoa, että mulla on huomattavasti parempi palkka, paremmat työajat ja kutsu tuli tosiaan neljään työhaastatteluun, joista valitsin ihan itse tämän paikan. Eli parempi kuin entinen työpaikka (sen nykyinen) ja "ei mitään" ei ollut edes vaihtoehto. Se sano sen vielä kaksi kertaa. Ensin kun vaan sanoin missä olen töissä ja uudestaan kun kerroin mitä teen. Ehkä sillä on joku alemmuuskompleksi mua kohtaan, kun se on mua noin kymmenen vuotta vanhempi ja opastin sitä ekat pari päivää, kun se alotti tekemään samoja hommia kun minä. Mutta silti, parempi kuin ei mitään. Mitä hittoa?